دسترسی به تصاویر دوربین مدار بسته از راه دور به وسیله نرم‌افزارهای مخصوص امکانپذیر است. همچنین با استفاده از نصب نرم‌افزار دوربین مداربسته روی موبایل، لپ تاپ و… می‌توانید به مدیریت سیستم مداربسته نیز دسترسی داشته باشید. در این مقاله لیستی از بهترین نرم‌افزار مدیریت تصویر دوربین مداربسته برای کامپیوتر و گوشی موبایل را معرفی می‌کنیم.

در این مقاله می‌خوانید:

  1. نرم‌افزار مدیریت تصاویر دوربین مداربسته تیاندی
  2. نرم‌افزار دوربین مداربسته داهوا
  3. نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته هایک ویژن
  4. نرم‌افزار مدیریت تصویر دوربین مداربسته هایلوک
  5. نرم افزار دوربین مداربسته یونی آرک
  6. نرم‌افزار مدیریت تصویر دوربین مداربسته Vivotek
  7. برنامه مدیریت تصاویر دوربین مداربسته Reolink
  8. نرم افزار Eye4
  9. برنامه EZVIZ
  10. نرم‌افزار دوربین مداربسته Luxriot Evo

1- نرم‌افزار مدیریت تصاویر دوربین مداربسته تیاندی

تیاندی یکی از برندهای چینی در زمینه تولید سیستم مداربسته است. شرکت تیاندی سیستم‌های مداربسته خود را با تکنولوژی تحت شبکه تولید می‌کند. معمولا اغلب برندهای معتبر سیستم مدار بسته دارای نرم‌افزارهای مخصوص برای مشاهده و مدیریت تصاویر دوربین مداربسته هستند. tiandy نیز نرم‌افزاری را برای مدیریت تصاویر دوربین مدار بسته خود در اختیار کاربران قرار داده است. نرم‌افزارهای مختلفی برای تنظیمات و مدیریت دوربین مدار بسته تیاندی وجود دارد. بهترین نرم‌افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته روی کامپیوتر برای دوربین‌های تیاندی، نرم افزار Easy7 است. همچنین نرم‌افزارهای این برند برای موبایل‌های اندروید و IOS، نرم‌افزار Easy Live است. برای دانلود این نرم‌افزار بر روی لینک زیر کلیک کنید.

2- نرم‌افزار دوربین مداربسته داهوا

داهوا یکی از تولیدکنندگان بزرگ سیستم‌های نظارتی و امنیتی است. این شرکت با تولید محصولات متنوع و با کیفیت توانسته رتبه خوبی در بین برندهای معتبر و پرفروش کسب کند. شرکت داهوا دارای انواع دوربین مدار بسته و دستگاه ضبط با تکنولوژی‌های تحت شبکه و آنالوگ است. این شرکت نیز از نرم‌افزارهای مختلفی برای مدیریت تصاویر دوربین‌های خود استفاده می‌کند. نرم‌افزار مدیریت تصاویر دوربین مداربسته داهوا شامل نرم افزار smartpss، DMSS و gdMSS است. نرم افزار Smartpss یک نرم افزار انتقال تصویر دوربین مدار بسته برای کامپیوتر است. همچنین نرم‌افزار DMSS مخصوص مشاهده و مدیریت تصاویر بر روی گوشی موبایل است. این نرم‌افزار در دو نسخه اندروید و IOS تولید می‌شود.

نرم افزار Smart pss

نرم افزار DMSS

3- نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته هایک ویژن

هایک ویژن نیز دارای دوربین‌های مدار بسته آنالوگ و تحت شبکه است. دوربین‌های مداربسته هایک ویژن از نرم‌افزارهای مختلفی برای انتقال تصویر دوربین مداربسته استفاده می‌کنند. نرم‌افزار مدیریت تصاویر دوربین مداربسته هایک ویژن برای موبایل شامل IVMS و HIK-Connect است. این دو نرم افزار دارای دو نسخه اندروید و IOS هستند. نرم افزار IVS دارای یک نسخه برای ویندوز نیز است. این نرم‌افزارها دارای قابلیت‌هایی مانند کنترل چرخش دوربین‌های PTZ، مشاهده تصاویر دوربین از راه دور، تنظیمات تصویر و… هستند.

نرم افزار IVMS

نرم افزار HIK-Connect

4- نرم‌افزار مدیریت تصویر دوربین مداربسته هایلوک

برند هایلوک زیرمجموعه برند هایک ویژن است. این برند نیز دارای انواع دوربین و دستگاه ضبط آنالوگ و تحت شبکه است. سیستم‌های مداربسته هایلوک در مقایسه با هایک ویژن از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند. نرم‌افزار مدیریت تصویر دوربین مداربسته هایلوک Hilook Vision نام دارد. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید به تنظیمات دوربین‌های مدار بسته، دستگاه‌های DVR و NVR دسترسی داشته باشید.

5- نرم افزار دوربین مداربسته یونی آرک

دوربین‌های مداربسته یونی آرک برای انتقال و مدیریت تصاویر خود از نرم افزار مخصوص یونی آرک استفاده می‌کنند. این نرم افزار دارای قابلیت‌های زنگ هشدار، کنترل دوربین PTZ، مشاهده تصاویر به صورت زنده، انجام تنظیمات و… است. این نرم افزار در نسخه‌های مختلف برای ویندوز 32 بیتی، 64 بیتی، مک و موبایل قابل استفاده است.

6- نرم‌افزار مدیریت تصویر دوربین مداربسته Vivotek

ویووتک یکی دیگر از برندهای تولید کننده سیستم مداربسته است. نرم‌افزار مدیریت تصویر دوربین مداربسته ویووتک iViewer است. این نرم افزار دارای رابط کاربری ساده‌ای است. یکی از قابلیت‌های این نرم افزار این است که با استفاده از آن کاربر می‌تواند تصاویر بیشتر از 100 دوربین مدار بسته را مشاهده کند. از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار کنترل دوربین مداربسته ptz، قابلیت بازپخش، دسترسی به صدای دو طرفه و… است.

7- برنامه مدیریت تصاویر دوربین مداربسته Reolink

با دانلود و نصب نرم‌افزار مدیریت تصویر دوربین مداربسته Reolink می‌توانید به مشاهده و مدیریت تصاویر دوربین مداربسته رئولینک دسترسی پیدا کنید. برند رئولینک در زمینه تولید سیستم‌های مدار بسته تحت شبکه فعالیت دارد. بنابراین نرم‌افزار Reolink نیز مخصوص سیستم‌های تحت شبکه است. برای استفاده از این نرم‌افزار باید از اسکن کد QR استفاده کنید. این نرم‌افزار در دو نسخه اندروید و IOS قابل نصب است.

8- نرم افزار Eye4

نرم‌افزار Eye4 قابلیت مدیریت و انتقال تصاویر برای انواع دوربین‌های مداربسته را دارد. اگر از دوربین مدار بسته‌ای استفاده می‌کنید که از نرم افزار مخصوصی برخوردار نیست، می‌توانید از این نرم افزار استفاده کنید.  با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید تصاویر دوربین مدار بسته را به صورت زنده یا بازپخش مشاهده کنید. همچنین یکی دیگر از قابلیت‌های نرم افزار Eye4 پشتیبانی از سرویس ابری است. به همین دلیل ظرفیت ذخیره سازی افزایش می‌یابد.

9- برنامه EZVIZ

یکی از نرم‌افزارهای انتقال تصویر دوربین مداربسته بر روی موبایل، برنامه EZVIZ است. برای اغلب دوربین‌های مدار بسته می‌توانید از این نرم افزار استفاده کنید. از قابلیت‌های این نرم‌افزار می‌توانیم به تشخیص حرکت، قابلیت صدای دو طرفه، مشاهده و مدیریت تصاویر و… اشاره کنیم.

10- نرم‌افزار دوربین مداربسته Luxriot Evo

نرم‌افزار Luxriot Evo یکی دیگر از نرم‌افزارهایی است که از اغلب برندهای دوربین مدار بسته پشتیبانی می‌کند. این نرم افزار دارای نسخه‌های مختلفی است. قابلیت و ویژگی‌ها در نسخه‌های مختلف این نرم افزار متفاوت است. نرم افزار Luxriot Evo یک نسخه رایگان نیز دارد. از این برنامه فقط برای ویندوز می‌توانید استفاده کنید و برای مشاهده تصاویر دوربین مداربسته بر روی موبایل باید از نرم‌افزارهای دیگر استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)