لیست قیمت دوربین تیاندی

مشتری گرامی خواهشمند است قبل از خرید محصول به نکات زیر توجه فرمائید:

  1. بعد از انتخاب مدل دوربین مورد نظر از لیست قیمت دوربین تیاندی نسبت به موجودی آن از طریق تماس با نمایندگی تیاندی و کارشناسان فروش اطمینان حاصل نمائید.
  2. با توجه به اینکه لیست قیمت تیاندی در ابتدای هرماه بروزرسانی می‌شود توصیه می‌شود برای دریافت قیمت قطعی و بروز با واحد فروش محصولات تماس بگیرید. ( 91009555-021 )
  3. مشتریان عزیز می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد محصولات با کارشناسان فنی نمایندگی مرکزی دوربین تیاندی تماس بگیرند.

محصولات تیاندی

نمایندگی مرکزی تیاندی در ایران

تیاندی ایران یکی از چندین نمایندگی های موفق تیاندی در سراسر جهان است. شرکت تیاندی با فعالیت شعبه های مختلف قصد دارد زمان خدمات رسانی به مشتریان را به حداقل رسانده و کیفیت مطلوب تری را ارائه دهد. این شرکت اظهار می دارد: ما معتقدیم هیچ نیازی از سوی کاربر با سیستم های مداربسته تیاندی بی جواب نخواهد ماند. هدف اصلی ما ارائه خدمات هوشمند در نظارت تصویر جهانی است و به مشتریان قول یک زندگی هوشمند و مطمئن را می دهیم. تا به امروز تمامی تلاشمان را در راستای رسیدن به این هدف کرده ایم و موفق به کسب جایزه برند معروف ملی، رتبه سوم در بین برندهای دوربین مداربسته در چین، گواهی نامه CMMI5، بیش از 500 حق ثبت اختراع محصول و حق چاپ نرم افزار به دست آورده ایم.

با استفاده از رابط کاربری آسان، زیبا و کاربر پسند “Easy7” VMS و نرم افزار موبایل “EasyLive” توانستیم محصولات مقرون به صرفه، کارآمد و مبتنی بر پروژه از جمله دوربین 2MP تا 16MP، دوربین PTZ 4X تا 44X و NVR 5CH تا 320CH را ارائه کنیم. با توجه به خط تولید پیشرفته SMT و سیستم کنترل دقیق کیفیت، ما قادر به ارائه 8 میلیون قطعه IPC با نرخ نقص کمتر از 1٪ در سال هستیم.

راهنمای خواندن لیست قیمت دوربین تیاندی

1. پارت نامبر: یا نام محصول که با آن معرفی می شود در واقع شناسه دوربین یا دستگاه ضبط کننده است که خلاصه ای از شاخص ترین قابلیت های آنها را بیان می کند.

2. Camera Type: دوربین‌های مداربسته را از نظر ساختار و بدنه دوربین به دسته دوربین‌های دام، بولت، باکس، پینهول، اسپیددام تقسیم‌بندی می‌گردند. کاربرد هر کدام از این دوربین ها متفاوت است.

3. Max Resolution: بیشترین کیفیت و رزولوشن تصویر دوربین تیاندی در این بخش مشخص شده است.

4. Lens: در این قسمت ممکن است با دو پارامتر Fixed و Varifocal روبرو شوید. در لنز ثابت اعداد مشاهده شده به صورت 2.8، 3.6، 4، 6 و… میلی متر است. در لنز وریفوکال به صورت رنج یا دامنه‌ای  12-2.8 و 13-2.7 داده می‌شود.

5. Viewing Angle: زاویه دید دوربین مداربسته تیاندی به نوع لنز یا بهتر بگوئیم فاصله کانونی آن بستگی دارد. هرچه فاصله کانونی کمتر زاویه دید بازتر یا وایدتر و هرچه بیشتر زاویه دید کمتر و عمق دید بیشتر می‌گردد.

6. Night Vision Distance: در این بخش ویژگی دید در شب دوربین تیاندی و برد آن مشخص شده است.

7. Dynamic Range: این بخش از لیست قیمت تیاندی ویژگی WDR را مشخص می کند. این ویژگی در شرایط نوری با کنتراست بالا بسیار کاربردی است.

8. Video Compression: فرمت فشرده سازی ویدئو و تصاویر دوربین مداربسته که در صرفه جویی هزینه های ذخیره سازی بسیار موثر است.

9. Protection: استاندارد IP و IK را مبنی بر میزان مقاومت دوربین تیاندی در مقابل گردوغبار ، رطوبت و ضربه در این بخش مشخص می شود.

راهنمای خواندن لیست قیمت NVR تیاندی

1. پارت نامبر: یا نام محصول که با آن معرفی می شود در واقع شناسه دوربین یا دستگاه ضبط کننده است که خلاصه ای از شاخص ترین قابلیت های آنها را عنوان می کند.

2. Video Input: تعداد کانال های دستگاه ضبط تیاندی در این بخش درج شده است. این عدد بیان کننده تعداد دوربین هاییست که دستگاه پشتیبانی می کند.

3. Recording Resolution: کیفیت و روزلوشنی که دستگاه پشتیانی می کند و تصاویر با این کیفیت ها ذخیره خواهند شد.
4. HDD: دستگاه NVR تیاندی مانند تمام ان وی ارها برای ذخیره اطلاعات به هارد نیاز دارد. این قست تعداد و حداکثر ظرفیت هاردی که ان وی ار تیاندی پشتیبانی می کند درج شده است.
5. Input Bandwidth: دستگاه های ضبط تحت شبکه دارای پهنای باند ورودی مشخصی هستند. در این بخش این پهنای باند مشخص شده است.
6. Output Bandwidth: دستگاه های ضبط تحت شبکه دارای پهنای باند خروجی مشخصی هستند. در این بخش این پهنای باند مشخص شده است.
7. Video Output: در لیست قیمت ان وی ار تیاندی این بخش به خروجی های ویدئو دستگاه اشاره دارد.
8. Click for Details: برای مشاهده جزئیات بیشتر محصول می توانید با کلیک روی آیتم مربوطه وارد صفحه محصول مورد نظر شوید.

ویژگی های دوربین Tiandy در لیست قیمت تیاندی

Color Maker

رنگی بودن تصاویر می تواند در تشخیص جزئیات تصاویر مهم بسیار موثر باشد. آمار نشان داده است که اکثر اتفاقات ناگوار در شب رخ می دهد پس بهتر است تصاویر در شب نیز همچون روز ثبت شود. دوربین تیاندی مجهز به Color Maker می تواند تصاویر را در شب و تاریکی مطلق به صورت رنگی ثبت کند.

دوربین Color Maker تیاندی با استفاده از سنسور و دیافراگم بزرگ و نور مرئی می تواند سوژه را به صورت رنگی نظارت کند. دوربین Color Maker در مقایسه با Super Starlight به نور کمتری نیاز دارد و می تواند در تاریکی مطلق نیز تصاویر قابل قبولی را به ثبت برساند.

Super Starlight

دوربین تیاندی SuperStarlight مجهز به الگوریتم های انحصاری هستند و می توانند تصاویر را به خوبی در محیط های فوق کم نور دریافت کنند. تصاویر به گونه ایی که جزئیات به وضوح در آن ها قابل رویت باشد خواهد بود.

دوربین مداربسته برای ثبت تصاویر به نور نیاز دارند که میزان نور موجود در هر محیط بر اساس معیار مشخصی به نام لوکس سنجیده می شود. به طور مثال هر چقدر میزان نور موجود در محیط بیشتر باشد لوکس بیشتری دارد و هر چقدر محیط کم نور تر، لوکس کم تری دارد. دوربین مداربسته استارلایت تیاندی توانایی این را دارد که با نور کم‌تر از 0.0004Lux تصاویر قابل قبولی را ثبت کند.

Panoramic

تصاویری که به صورت پانوراما گرفته می شوند دید کلی را از یک محدوده در اختیار کاربر قرار می دهند. پارامتر پانورامای تیاندی علاوه بر قدرت تفکیک و شفافیت، برای شما زاویه دید وسیعی را فراهم می کند و تمام نقاط کور تصویر را پوشش می دهد. درصورتی که کاربر قصد داشته باشد تعداد دوربین ها را کم کند و هزینه های پروژه را کاهش بدهد و یا امکان نصب چند دوربین در آن منطقه وجود نداشته باشد می تواند از دوربین پانوراما تیاندی استفاده کند. دوربین تیاندی مجهز به پانوراما عموماً برای محیط هایی چون مطب، مهد کودک، واحد های اداری و تجاری، کارخانه، سوله ها و… مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین های مداربسته تیاندی نه تنها یک نمای کلی از محدوده را ارائه می کند بلکه می تواند قبل از وقوع برخی رویدادها و حوادث برای شما هشدار ارسال کند.

Early Warning

دوربین های جدید تیاندی از قابلیت Early Warning  پشتیبانی می کنند. در صورتی که دوربین های پیش از این تنها توانایی ثبت تصاویر و ایجاد آلارم را داشتند. تیاندی با اختراع AEW توجه کاربران سیستم مداربسته را به خودش جلب کرده و توانسته نیاز کاربران به یک دوربین مداربسته با آلارم هوشمندانه را پاسخ بدهد. AEW مخفف auto-tracking early warning است. نحوه عملکرد آن به این صورت است که بعد از هشدار اولیه ردیابی خودکار از طریق نور چشمک زن، صدا و ردیابی لیزری برای ممانعت از نفوذ را انجام می دهد. برای جلوگیری از دزدی، وقوع جرم و… می توانید پارامترهای لیزر مرئی، نور سفید و صدای آلارم را تنظیم کنید.

Face Recognition

نوعی از دوربین تیاندی مجهز به شناسایی چهره Face Recognition است. این پارامتر در کنار تشخیص چهره افراد قابلیت جست و جوی هوشمند در بین تصاویر از پیش ثبت شده و تصویر فعلی را به واسطه نرم افزار به کاربر می دهد. دوربین مداربسته Tiandy مجهز به شناسایی چهره اجزای صورت را با جزئیات ثبت می کند و عملیات شناسایی و تطبیق چهره فعلی فرد با تصاویری که از قبل از آن ثبت شده را به عهده دارد.

شناسایی چهره Face Recognition عمدتا برای مناطق حساس مورد استفاده قرار می گیرد. شناسایی چهره کمک می کند که در کمترین زمان ممکن مظنونان و مجرمین را به راحتی شناسایی کنیم. به عنوان مثال اگر دوربین های سطح شهر از نوع شناسایی چهره Face Recognition باشند می توان در کمتر از چند دقیقه اخرین محلی که مظنون از آنجا عبور کرده است را شناسایی کرد و به سرعت در جهت دستگیری آن اقدام کرد. از شناسایی چهره می توانید برای تایید هویت استفاده کرد تا در صورت استفاده از گریم و تغییر چهره نیز متوجه شد.

قیمت دوربین تیاندی

با مراجعه به کاتالوگ و دریافت لیست نکات جالبی در ارتباط با قیمت دوربین تیاندی و ویژگی های آن را در می یابید. برخی از برندهای مطرح جهان به واسطه اعتبار و محبوبیتی که در بین کاربران دارند محصولاتشان را با قیمتی بالا عرضه می کنند. لزوماً قیمت بالای محصولات ضامن کاربردی بودن آن نخواهد بود. بهتر است قبل از آنکه اقدام به خرید کنید نیازها و سطح توقعتان را از دوربین مداربسته مشخص کنید و پس از آن حتما با یک متخصص در این رابطه مشورت کنید.

یکی از موضوعات جالب در مورد قیمت دوربین تیاندی به صرفه بودن آن است. از آنجایی که تولید این محصولات پروژه محور هستند بنابراین شما برای پروژه های کوچک و خانگی به اندازه پروزه های متوسط، فروشگاهی و کارگاهی هزینه نخواهید کرد. سعی ما بر این بوده است که همواره محصولاتمان را با قیمتی اقتصادی در اختیار مشتریان قرار دهیم. همچنین برای انتخاب کالاهای موجود در سبد محصولات عرضه شده، کارایی و طول عمر مفید بالا برای دستگاه، کیفیت تصویر مطلوب و تکنولوژی های روز بازار دوربین مداربسته از مهم ترین اقدامات بوده است. عوامل زیادی بر قیمت دوربین مداربسته موثر هستند و بهتر است بعد از مطالعه لیست قیمت تیاندی حتما با مشاوران متخصص شرکت فروش تیاندی تماس بگیرید تا به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند.

اگر نیاز به مشاوره قبل خرید دارید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بسته به میزان بودجه مورد نظر شما و نوع کاربریتان بهترین سیستم مداربسته را به شما پیشنهاد کنند. توجه داشته باشید که تمامی محصولات تیاندی پروژه محور هستند و برای استفاده در پروژه های کوچک، متوسط و بزرگ بسیار مقرون به صرفه خواهند بود.

چنانچه نیاز به نصب دوربین مداربسته تیاندی دارید می توانید فرم درخواست پروژه را تکمیل کرده و ارسال نمائید. کارشناسان ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

همکاران فعال در زمینه فروش دوربین تیاندی می توانند محصولات را با تخفیف ویژه همکاران خریداری کنند، شایان ذکر است که برای این منظور ارائه مدارک مستدل شرکت و یا فروشگاه برای دریافت لیست قیمت همکار دوربین تیاندی الزامی است.